Щиты 3х6 м (billboard, bigboard, бигборд)

18:24 | 11.07.2007

Щиты 3х6 м (billboard, bigboard, бигборд) - рекламный щит. В Америке более 100 лет назад компании и фирмы стали арендовать площадь на деревянных досках для рекламных объявлений, или «Биллов», дав начало термину «биллборд». В начале 90-х годов прошлого века первые щиты появились и в нашей стране.Росту популярности биллбордов способствуют, прежде всего, выигрышные места их размещения. Сейчас в Украине наиболее популярны биллборды с размером рекламного поля 3х6м и 3х12м.

 

Планування рекламної кампанії

Керуючим принципом при підготовці рекламної капанії є принцип системного планування. Під час підготовки та здійснення планування рекламної кампанії необхідно, у першу чергу, узгоджувати її цілі та принципи із загальним маркетинговим планом підприємства. Керуючим принципом при підготовці рекламної капанії є принцип системного планування. Під час підготовки та здійснення планування рекламної кампанії ...

Рекламні агентства

Cлужби маркетингу та комунікацій - рекламні агентства; агентства засобів масової інформації, прямого маркетингу, структури з розвитку торгівлі та виставочно-сервісні бюро. Якщо зазначений варіант не забезпечує успіху, рекламні послуги здійснює спеціалізований посередник (фірми, що можуть бути найнятими для створення реклами і покупки її засобів ...

Опрацюванням комплексу реклами

Спеціалісти по закупівлі місця і часу в засобах реклами обирають прийнятні кожному клієнту засоби розповсюдження реклами, оцінюють всі пропозиції, виторговують найвигіднішу оплату засобів віщання і найвигідніші місця - у засобах друкованої реклами. У крупних рекламних агентствах функціонують відділи досліджень, що надають маркетингову інформацію для розробки нових і оцінки здійснюваних в даний ...


О НАРУЖКЕ
ПРО РЕКЛАМУ
МАРКЕТИНГ И PR
PR В МЕНЕДЖМЕНТЕ
ИНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА
БРЕНДИНГ
РЕКЛАМА В БИЗНЕСЕ
СТАТЬИ - РАЗНОЕ
СЛОВАРЬ
ДОСКА ОБЬЯВЛЕНИЙ
КАТАЛОГ ССЫЛОК
   Marketing Blogs - Blog Catalog Blog Directory Copyright © 2006 - 2007 "Optima-PR"