Законодавчий на політичний вплив на ринок реклами житлової нерухомості
02:52 | 22.07.2008

Наголосимо на тому, що нестабільна політична ситуація, політичне протистояння в країні можуть спричинити активізацію торгової діяльності на ринку реклами житлової нерухомості.


Стимулювання попиту на ринку реклами житлової нерухомості
19:48 | 19.07.2008

Альтернативною силою, що діє на ринку реклами житлової нерухомості, є пропозиція. До основних факторів, що визначають величину пропозиції на ринку реклами житла, можна віднести: наявність об’єктів реклами, які незайняті у визначеному сегменті ринку реклами житлової нерухомості; обсяги нового будівництва і витрати на нього (включають інтенсивність будівництва або визначають обсяги будівництва нового житла); поточні та потенційні зміни в рекламній технології та їх можливий вплив на продаж житлової нерухомості; співвідношення витрат на рекламу і цін продажу об’єктів житла тощо.


Еволюція становлення ринку реклами житлової нерухомості
00:44 | 17.07.2008

ІІІ етап (1999– 2000 рр.) – період стрімкого зниження цін (у 1999р. порівняно з 1996р. кількість рекламних кампаній на ринку житлової нерухомості України знизилась більше ніж на 30%, проте стрімке зниження цін на житло у 2000р. спричинило збільшення попиту на ринку реклами і відповідно збільшення обсягу рекламних кампаній);


Доцільність рекламної кампанії вторинного та третинного житла
22:46 | 15.07.2008

Вторинне житло характеризується перш за все використанням протягом обмеженого часу; автономністю системи тепло-, водопостачання; об’єкт із цегли або дерева; наявністю ділянки (мінімум 10 соток) – для заміського. За для продажу даного виду житла застосовують такі важелі реклами як друковані СМІ (спеціалізовані газети та журнали), телебачення (бігова доріжка рекламних оголошень), паперові об’яви на спеціалізованих рекламних дошках тощо.


Порівняння рівня впровадження рекламних технологій в комерційну та житлову нерухомість
01:11 | 14.07.2008

Таким чином, операції з реклами житловою нерухомістю є більш привабливими, оскільки дозволяють в умовах низької ризикованості і залежності від економічних змін одержати відносно більш ліквідний об’єкт нерухомості з широкою можливістю залучення зовнішнього фінансування.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 >> конец

Эффективность рекламных роликов на радио

Где мы ежедневно бываем? Выходя из дома, мы садимся в маршрутку, где обязательно включен FM-приемник. С утра, когда люди едут на работу, основная часть радио эфира заполнена рекламой. И эта реклама на радио сопровождает нас ежедневно, въедается в наши умы, и мы поневоле покупаем продукцию, предлагаемую в рекламе. Когда мы приходим на работу и окунаемся в мерный ритм рабочего дня, то сопровождением ...

Организационно-технологические особенности рекламной деятельности

Рекламной деятельности, присуща относительно высокая трудоемкость и машиноемкость изготавливаемой рекламной продукции, соотношение которой зависит от видов оказываемых рекламных заказов. Это обуславливает наличие относительно большой части высококвалифицированного промышленно-производственного персонала и постоянного обновления высокотехнологичного оборудования. В области труда и его влияния на ход ...

Особенности отечественного рекламного производства

Основной особенностью отечественного рекламного производства, является разнообразие структуры производственного процесса, не только на отдельных переделах (цехах, отделах), но и в одном и том же переделе во время производства различной рекламной продукции или при использовании различных технологических схем. Для рекламной деятельности, характерна значительная степень непрерывности, тесная связь между составляющими частями производства, относительно невысокая ....


О НАРУЖКЕ
ПРО РЕКЛАМУ
МАРКЕТИНГ И PR
PR В МЕНЕДЖМЕНТЕ
ИНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА
БРЕНДИНГ
РЕКЛАМА В БИЗНЕСЕ
РЕКЛАМА И БАНКИ
РЕКЛАМА И ФИНАНСЫ
РЕКЛАМА И НЕДВИЖИМОСТЬ
РЕКЛАМА И ЭКОНОМИКА
РЕКЛАМА ВО ВСЕМ
СТАТЬИ - РАЗНОЕ
СЛОВАРЬ
ДОСКА ОБЬЯВЛЕНИЙ
КАТАЛОГ ССЫЛОК
   Рекламное агентство, Харьков    
Copyright © 2006 - 2008 "Optima-PR"